Pieczęć a pieczątka

Pieczęć a pieczątka – czym one się różnią? Jedne i drugie spotykamy bardzo często. Odbierając lub wysyłając – jeśli mamy taką możliwość – oficjalne pisma, często widujemy je lub sami stosujemy. Terminologia również używana jest zamiennie. Jednak między pieczęcią a pieczątką istnieją pewne kluczowe różnice.

Jak zaprojektować pieczątki firmowe?

Stanowią bardzo ważny element wyposażenia biura firmowego, służą do uwiarygodniania dokumentów, a także zostawiania wizualnego śladu stanowiącego wizytówkę firmy. Pieczątki, bo o nich mowa, choć nie są już wymagane przepisami prawa, dalej są niezbędne w każdym przedsiębiorstwie, które pragnie być poważnie traktowane.

Wszystko o pieczątkach firmowych – co warto wiedzieć?

Pieczątka firmowa to wizytówka danego przedsiębiorstwa. Służy ona przede wszystkim do uwierzytelniania dokumentów podczas ich podpisywania. Spełnia także wiele dodatkowych funkcji, które wpływają pozytywnie na wizerunek firmy. To zwiększenie prestiżu i powagi firmy. Odpowiednio zaprojektowane pieczątki mogą stanowić także skuteczny nośnik treści marketingowej i przyczyniać się do promowania marki oraz sygnalizowania jej obecności w świadomości […]

Jak uniknąć błędów przy projektowaniu pieczątek?

Pieczątki stanowią jeden z najważniejszych elementów budujących tożsamość firmy i zaznaczających jej obecność w świadomości kontrahentów. Choć ich posiadanie od pewnego czasu nie jest obowiązkiem, dalej większość firm decyduje się na wyrobienie odpowiednio zaprojektowanej pieczątki, która zwiększa prestiż przedsiębiorstwa, przystawiona obok podpisu pomaga uwierzytelnić dokumenty, a także stanowi znakomite narzędzie przemycenia treści marketingowej.