Potykacze reklamowe – kiedy warto w nie zainwestować

Efektywna forma reklamy naszego biznesu to nie tylko tradycyjne ulotki, broszury czy wizytówki w klasycznym wydaniu. Popularne w ostatnim czasie potykacze reklamowe, które możesz umieścić w dowolnym, wybranym przez siebie miejscu, zapewniają widoczny z daleka napis, który z powodzeniem poinformuje klientów o obowiązujących rabatach czy promocjach. W jakich sytuacjach najlepiej sprawdza się potykacz i kiedy warto w niego zainwestować? 

 

Potykacze reklamowe – kiedy warto w nie zainwestować ? 

 

Uniwersalny stojak reklamowy, który możemy z łatwością przetransportować, z miejsca na miejsca będzie odpowiednim gadżetem dla przedsiębiorstw oraz firm, które często zmieniają swoją ofertę, chcących w łatwy i szybki sposób modyfikować treści informacyjne albo promocyjne. W przeciwieństwie do wielkoformatowego baneru potykacz reklamowy może być rozwiązaniem tańszym i bardziej uniwersalnym, umożliwiającym jeszcze efektywniejszy marketing związany z branżą, którą się zajmujemy. 

 

Potykacz, umieszczony we wcześniej przemyślanym, widocznym miejscu, pozwala na pozyskanie zupełnie nowych klientów, przyciągając uwagę za sprawą efektywnego designu. Sporą zaletą2130 potykacza jest także komfort użytkowania. Nowocześnie prezentujące się potykacze mogą służyć zarówno we wnętrzach lokali, jak i na zewnątrz, w zależności od indywidualnych potrzeb. Budowa potykacza pozwala też swobodnie przenosić go pod zadaszenie np. w przypadku niespodziewanej ulewy albo zmieniać ustawienie, w zależności od obowiązującej pory dnia. 

 

Korzyści, jakie potykacz reklamowy może przynieść firmie 

 

Potykacz reklamowy to jedno z najchętniej stosowanych narzędzi, które wykorzystuje się podczas różnego rodzaju eventów biznesowych, konferencji czy targów, w momencie, gdy planujemy wystawić na nich własne stoisko. Prosta konstrukcja pozwala na łatwe transportowanie potykacza w bagażniku, a dzięki odpowiednio zaprojektowanej i umieszczonej w nim reklamie, możemy w szybki i sprawny sposób przekazać potencjalnym zainteresowanym, najważniejsze informacje. Dane teleadresowe zawarte w treści naszej reklamy mogą z kolei sprawić, że osoby, które nie miały czasu na zatrzymanie się przy stoisku, odezwą się do naszej formy, w późniejszym terminie, chcąc skorzystać z atrakcyjnej oferty. 

 

Cechy profesjonalnego potykacza reklamowego, na które warto zwrócić uwagę 

 

Wybierając uniwersalny potykacz dla swojego biznesu, zwróć uwagę na kilka podstawowych kwestii, takich jak:

  • częstotliwość. zmiany ofert, związana z charakterystyką branży, którą się zajmujemy,
  • miejsce reklamy oraz warunki atmosferyczne, charakterystyczne dla tego miejsca,
  • czy rodzaj zabezpieczenia, jaki chcesz uzyskać. 

Wykonane z metalu, PCV czy aluminium trwałe potykacze świetnie sprawdzą się w wypadku firm, które poszukują trwalszych rozwiązań, odpornych na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku branży gastronomicznej czy odzieżowej, gdzie na bieżąco chcemy mieć możliwość aktualizacji rabatów, warto skorzystać z potykacza wyposażonego w tablicę kredową, umożliwiającą szybkie wprowadzanie praktycznych modyfikacji.